tirsdag 15. desember 2009

Lykke til Henri...

Og alle andre som har eksamen i morgen tidlig. Vi har brukt sånn ca. mye av dagen på å pakke matesker for frelsesarmeen og dermed gjort en god ting for en god sak. Trøttheten slo inn over Kråkeslottet og jeg la meg halv seks for å varme meg litt(dvs. tre forskjellige pledd + dyne) og sov likegreit til halv ellve. Nå skal jeg prøve å sove til i morgen klokka sju og dermed stå opp tidlig for en gangs skyld og gjøre meg klar til kosedag med julelunsj på forbundskontoret, og grøtfest + kos hos inspektøren vår på skolen, Randi. En allertiders dag med andre ord. Det er forresten helt syyyykt vanskelig å bo i Oslo når man er student og det kommer nye kule badeender overalt. I dag måtte jeg gå ut av en butikk på City for å ikke gå bananas. (Les; ble dyttet bort fra hyllene en gang eller to).

Så. God natt.

1 kommentar:

  1. Tusen takk <3 Æ overlevd, og nu har æ FERIE :D Bra nån tar te vett og får dæ ut derfra ;) Vi snakkeeees

    SvarSlett