torsdag 17. desember 2009

Lagabøte

Desember er nok den måneden i året hvor jeg stresser mest, plages mest, irriterer meg mest, og er trøttest. Men det er også måneden hvor jeg koser meg gløgg(haha, ordspill er gøy) ihjel med pakking av gaver, laging av gaver(ny variant i år) og generell være-oppe-litt-lenger-enn-normalt-fordi... ja. Fordi ting skjer. Alt skal skje i desember. Baking, lucia, vasking, pakking, gavestress og vel, avslutninger x tusan. I morgen er siste kveld med skolen, og vi skal derfor ha en festkveld med fest intim(altså, ikke intimintim, men for Rønningen only) og lærerne skal endelig slå seg litt laus med hæla i taket og tenna i tapeten og jeg venter i spenning på å se hva de finner på.

Nå er det bare to dager igjen til jeg drar hjem(!!!!!!!!!!!!!!!!!)(til forskjell for de som allerede har kommet hjem(Henriette)) og alle hjerter gleder seg over det. I allefall jeg. For jeg har en koffert full av julegaver og julekjoler(les; budsjettsprekk) og trives litt med det. Jeg gleder meg også til en togtur hjem på ca. 17 timer med en mac full av filmer/serier som må sees, musikk som skal høres på, div. håndarbeid(haha, jadda) og for ikke å glemme den fantastiske eksegesen.

Enniveis. Jeg trenger ikke stå opp før, rundt 10 i morgen, ergo; ett lykkelig menneske. Yeah. Tilbake til den reale verdenen nå.

1 kommentar: