torsdag 24. desember 2009

Deilig er jorden

- Teknisk sett er det julaften, men det føles som lillejulaften enda. Tradisjon tro er lillejulaften stress. Men det er godt stress. Vi fant for eksempel ikke den siste eska som utgjør hele jula, og brukte sånn ca. hele kvelden på å lete. Etter 400 ganger inni boden gikk vi en siste tur og, JODA, eskene var der vel. Så vi har pønta tre, vaska gølv, fugleneket er det derimot litt stusslig med, og vi bær ved i morra.

- Gladbildet er gladbilde. Katta er ikke katta mi, men kattungen til katta mi som vi fikk i sommer. Tante og Onkel som eier Mira(that's her name) er ikke hjemme i jula og vi er dermed kattepassere. Siden det er jul er det litt kjipt å måtte være alene i et stort hust, så Mirre og Mira er dermed begge hos oss. Kattehistorie ftw.

- Dere legger kanskje merke til alle badeendene i bildet. Jeg har delvis snikinnført dem før, og måtte vel gjøre det igjen. Jeg telte dem i dag og på hylla er det pr. øyeblikk 102. Men så har jeg en liten bataljon på Rønningen som øker tallet litt til. Bare i tilfelle du lurte.

Nå skal jeg gå en tur inn på ordspill.no og spille litt der, før jeg skal legge meg. GOD JUL til alle kjente og kjære, og ikke minst de ukjente! Kos dere, og ha en velsignet juletid.

1 kommentar: