tirsdag 22. desember 2009

Driving home for Christmas!

Siden blogginga har vært litt dårlig i det siste håper jeg dere kanskje har skjønt at jeg er hjemme. OG DET ER GODT! Jeg fikk endelig se senga mi igjen(ILU rammemadrass), se alle badeendene mine igjen(!!!!), mamma, pappa og bror, + at vi har fått ny bil. Vi har til og med to katter i hus. Så dette skal nok gå bra.

Jeg har forresten vært hos frisøren og fått farge igjen, og selvfølgelig vært hos tannlegen og fått vite at jeg har tre hull. Karius og Baktus har nemlig hatt fest.

Med andre ord, alt står sykt bra til, og jeg lever livet hjemme. Hvor det er utrolig mørkt, tror det har noe med at vi er i mørketidslandet ja. Rart å ha blitt så vant til det at når klokka er 0800 så er det lyst ute.

Seees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar