torsdag 18. juni 2009

What's up?

Jeg vet ikke helt om jeg tråkker på en del tær nå, men hva er egentlig greia med at alle plutselig skal syte over at ingen kommenterer? En ting er at folk faktisk iherdig prøver å komme seg på topplisten, og for all del gratulerer, men hvorfor må dere klage på leserne for at de ikke kommenterer? Jeg leser blogger, og der jeg føler det faller seg naturlig å kommentere/svare på noe, så gjør jeg ofte det, men jeg forventer ikke at de som faktisk leser bloggen min SKAL og MÅ kommentere på alt som jeg skriver. Og for hver blogg jeg er inne på der jeg f.eks leser "åhh, kan dere ikke kommentere, vær så snill, dere var så flinke i forrige uke, osv..." de gidder jeg virkelig ikke ta turen innom neste gang, for kommer det ett, kommer det flere. Du har jo selvfølgelig de som tar "ferie" eller "slutter" å blogge fordi "jeg er lei, dere kommenterer ikke nok, eller sånt" men faktum er jo at de fleste kommer jo tilbake etter en uke eller sånt for da har plutselig folk begynt å prate om bloggen! Jippiwhopdedoo! Nei, spar meg.

3 kommentarer:

  1. Enig! (Sjøl om e ikkje har læst nån sånne blogga!) Nu ska e hiv me rundt og skriv et lite innlegg sjøl, dæ har e ikkje gjort på altførr lenge! :P

    SvarSlett