torsdag 11. juni 2009

ÅHG!

Herre over stokk og stein. Jeg begynner å bli nervøs. Skikkelig nervøs. Sånn spent-i-kroppen og helt skjelven i hjertet og hals og hode og føtter. Jeg er gelé! Nå er det bare 18 og en halv time igjen til jeg har eksamen. Dvs. at jeg skal sove i 8 av dem, og lese over 120 sider pluss gå igjennom foredraget i resten. Hvilken eksamen lurer du kanskje på? Politikk og menneskerettigheter er svaret. Jeg føler jeg bommer skikkelig på foredraget, og er superspent og nervøs for at sensor og eksaminator ikke er fornøyd med foredraget, samtidig er jeg pissredd for å svare feil på det ENE spørsmålet som vi får. Likevel tror jeg det skal gå bra, men samtidig ikke. Jeg er redd for å gå i stå, for å få black-out, for å treffe veggen. ALT er jo mulig. Heldigvis er det bare en halvtime, jeg har hørt at sensoren er snill, til tross for et litt rart-artig navn, og jeg håper så inderlig at de er snille med meg i morgen.

Heldigvis har jeg noe å glede meg til:
- Etter eksamen skal jeg shoppe.
- Jeg skal juble.
- Jeg skal nyte at jeg faktisk er FERDIG med alt som kalles videregående skole.
- Det er da bare 1 uke igjen til Global Week.
- Et par dager ekstra igjen til TT.
- og enda et par dager igjen til BOLK.

Vel, nå skal hodet mitt begraves i PIS-boka, slik at jeg kanskje kan noe til eksamen i morra.

Tenk positive, fine tanker i morgen klokken 0930! Vær så snill?!

2 kommentarer: