lørdag 6. juni 2009

Mmmmmm...

Endelig er jeg ferdig med alle mulige skriftlige eksamener på videregående og nå gjenstår bare eksamenen fra .....! Uansett. Etter å ha vært litt her og der i dag, gikk jeg hjem fra Hege/Bygdetunet i halv tolv tiden, og gikk strandpromenaden. Det var fint. Hvis du bare ser bort i fra de ekle rånerne som har planer om å lage dypest mulig svarte spor i asfalten utenfor Ica slik at de som kommer på butikken dagen etter tenker, "ahaaaa, her har det vært en råner". Og hva finner jeg ikke på TV når jeg kommer hjem? Joda. MTV - movie awards. Og, jeg må SIIIIIIII. Herrefredogfaderihimmelen, Robert Pattinson blir bare kjekkere og kjekkere. Og Kristin Stewart tar kaka!


Hahahaha. Way to go.

2 kommentarer:

  1. Haha, det var så morsomt synes jeg :D

    SvarSlett
  2. Vellll, det var nesten bare et show om Twilight. Herlig, herlig, HERLIG

    SvarSlett