tirsdag 16. juni 2009

Stressless

Øresus: Timbuktu - Alle vil til himmelen

Det begynner faktisk å gå opp for meg nå at jeg skal være borte i 4 lange uker. Og jeg må snart ta fatt på pakkinga. Jeg gledergruer meg. Det er så MYE som skal gjøres, og fikses, og ordnes, og alt styr og stell. Hvordan pakker man for 4 uker egentlig? Og hvordan pakker man alt man skal ha ned i en 80 liters ryggsekk? Pakker man soveposen og liggeunderlaget utpå sekken? Får jeg plass til soveposen og liggeunderlaget utpå sekken? Hvor mange sko trenger man egentlig? Hvor mye tåler jeg å bære, og jeg skulle jo faktisk ha prøvd de nye skoene mine. Ehja. Alle som kjenner meg vet hvor god jeg er til å stresse over unødvendige ting, dette her blir nesten litt som en muntlig eksamen bare at jeg gruer meg ti tusen ganger mer. Dessuten, ladere. Det må jeg huske, og selvfølgelig huske å putte minnekortet oppi det skadeskutte kameraet mitt og legge det i ryggsekken/veska slik at jeg har det med. Vi får se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar