mandag 2. august 2010

Vesterålen

I dag tok vi bilen og kjørte med retning Bø, i Vesterålen. Fantastisk fin plass, eller plasser siden det er småsteder overalt. Mamma er oppvokst her, så det var gøy å se litt på stedene hun tråkka på som barn, og pappa har slekt her, noe som var grunnen til at vi dro. Det var hyggelig å dra på besøk, og litt eldre folk og traktering/kaffebesøk er noe for seg selv. Jeg har vært på mange besøk av farmor sine venner, og det ender jo ofte i kaffe og kaker, men dette tok faktisk bokstavelig talt kaka. Ikke nok med at det var mye å velge mellom, men det var ikke måte på hvor mange ganger jeg måtte forsyne meg. Nesten hvert andre minutt måtte jeg ta, og ta, og ta. Det var faktisk litt... ja, spesielt. Utover det tok jeg bilder av hav og fjell og strender.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar