søndag 1. august 2010

Mysterier

De siste dagene har jeg vært på Mysteriefest, i regi av ingen andre enn Jokeren selv, Ljønesgutten. Med andre ord har vi vært på Ljønes de siste dagene, eller, vi var vel strengt tatt på Kvikstad. Aner du ikke hvor det er, så kan du trøste deg selv med at det er ti minutter utenfor Skjerstad, og aner du ikke hvor Skjerstad ligger, så får du bruke google! Uansett. Kabalmysteriet har pågått siden jul-ish, og har vært en konkurranse mellom flere forskjellige deltagere hvor greia er å finne kort, og finne løsningen. Det var flere konkurranser på gang, blant annet:
Catch the ballon!

Som altså var vannballonger! Mange vannballonger!

Og i mellomtiden spilte vi spill. Her er det Twister på gang! Ellers har dagene vært fylt med avslapping, kortspilling, solbading, grilling, turing, og mer spilling.

Men i dag var det dessverre slutt, og vi forlot alle sammen Kvikstad en etter en. Jeg fikk telefon hjemmefra om at mamma og pappa hadde tenkt seg nordover og lurte på om jeg ville være med. Selvfølgelig ville jeg det, og nå sitter jeg i senga med internett(!!!!!! - Farmor har alltid vært et fristed for sånt) og har katta i nabosenga. Det er koslig. Det som ikke var koselig, eller, det var morsomt og litt småekkelt men mest gøy, det var fergeturen. Vestfjorden er jo litt røff noen ganger, og det var kanskje en grunn til at Bodø-Moskenes ferga ikke gikk i dag. Bare sjekk her!

Og siden jeg har internett skal dere ikke se bort i fra blogging fra den ellers slappe ferieBeate.

PS: Mandag kan potensielt bli en jubledag, og potensielt ikke bli det. Det får tiden vise, og kryss fingrene for meg er du snill!

God natt!

1 kommentar:

  1. Det var kult at du kom på mysteriefesten! Fin blogg og fine bilda :)




    (Æ har også blogg:P http://terpomon.blogspot.com/
    Hinthint ^^,) så e nu d sagt :P

    SvarSlett