mandag 2. august 2010

Fristed #1

Dagen i dag har vært rolig. Men, jeg har fått løst ferdig sudoku nr. 2 i dag, og satser på nr. 3 i morgen, jeg har hjulpet farmor med oppvasken, og i kveld tok mamma og jeg en liten biltur utover mot Stokmarknes for å se om vi fant sola og fine motiver. Vel, jeg klarte å gjøre en tabbe mens jeg lekte med kameraet, så endel ble uklare, men når jeg plutselig fant ut at "Oi, du skal jo ikke stå på MF, du skal jo stå på AF(Manuell Fokusering - Auto Fokusering" så ble bildene heldigvis bedre! Her er i allefall resultatet.

Det er så utrolig herlig å være her oppe. Det er så mye vær, om du skjønner. Det er lite folk, og utenfor sentrum, faktisk såpass langt at man må kjøre 20 minutter for å komme til Sortland, men det er greit. Det er fjære og hav på andre siden av veien og det er fjell og skog rett utenfor huset. Det er rekreasjon å være her. Det er avslapping og avkobling, og det er fantastisk. Et fristed.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar