tirsdag 3. november 2009

Baresso

I skrivende stund sitter jeg på soverommet vårt. Vi har flytta opp en etasje og sover nå på et slags oppholdsrom med fotballspill, et slags kjøkken/bar, og et drøss med sofaer. Gutta har et hemmelig oppdrag for å imponere jentene og selvfølgelig klarte jeg å ødelegge alt med å gå inn på kjøkkenet i sted. Supplies. Jeg trives forresten veldig bra på turnè, og takket være det litt slakke programmet her i Danmark vært i Domkirka i Århus(Veldig fin, og det var gratis, så why not?), vært inne i diverse kule forretninger, kjøpt meg to boleroer(kursen er ganske grei ja!) og spist litt for mye godterier. Når vi nå i det siste har hatt fridager har tiden gått med til å lære inn sanger til gudstjenester/skolekonserter i England, planlegge seminarer, og ikke minst, tidsfordrivene våre; Strikking(To av tre gutter på teamet strikker) og kortspilling - hvor det går mye i Amerikaner, Boms/President og Gabong. Men, nå skal jeg gå. Ting å gjøre, ting å føre. Det blir forresten sinnsykt travelt i England, så om jeg ikke skriver på en stund, så har jeg det fantastisk bra. Og det kan hende at det kommer noen oppdateringer på KM-sidene; www.kfuk-kfum.no/tsn0910 Check it out!

4 kommentarer:

  1. Ååh, Beatn, e vill å spæll president.. længesia e har jort d nu.. savna at du bestandi bei bomsn..

    SvarSlett
  2. Nåhå, kjære Maria, du veit nu like godt som mæ at det e æ som blir president, og du boms! :D

    SvarSlett
  3. E d verkeli så længesia vi har spælla at du har heilt glømt av at d va du??

    E verkeli på tide at du kommer heim sånn at vi får påmint d om at d va allti E som bei president ;)

    SvarSlett