mandag 25. mai 2009

Sånn? Ca?

Dagens øresus: Valkyrien Allstars - Å gjev du batt meg
Det er så gøy å finne blogger med masse bilder, masse søte ting og mennesker med så mye fint i seg, at jeg blir fort sittende her i et par timer og smile, se, og tenke litt på alt.
Jeg fant forresten ut at det er ca. 25 dager til jeg evt. skal på Globalweek, og et par dager ekstra til TT. Jeg får litt feber, og angst, og stress. Men mest av alt gleder jeg meg så vannvittig mye. I år er ÅRET! Det her blir så bra!

Jeg har forresten en pappa som fyller rundt år på torsdag, og har tenkt å lage kake til ham, men være svært kreativ i den forstand. Noen som har forslag?

Endelig ferdig med første eksamen, nå har jeg bare tre igjen!

3 kommentarer:

  1. Du er kvalmende positiv, ÆSJ

    SvarSlett
  2. Hehe! Takk for kommentaren! Det er så gøy å få POSITIVE kommentarer tilbake. Nå skal jeg hente fyrstikkene og leke litt uten lov.

    SvarSlett
  3. hipp hurra for å finne bloggar og andre sider med fine ting, ein blir fort sittande heile natten med slikt å styre med.

    SvarSlett