søndag 24. mai 2009

Russ russ, så får du en suss!

Dagens øresus: Robyn - Handle me

Det er gøy med bilder. Derfor kommer det en hel gjeng nå som skal fortelle litt om hva jeg har gjort den siste tiden. For leeeenge siden(etter mye klaging fra min side) fikk jeg endelig lagd en ny hylle til de ekstremt kjære badeendene mine.


Mamma var på jentetur i Tromsø/Bardufoss og fant TIL-skjerf til meg på flyplassen i Tromsø. Hurra sier jeg. Nå er jeg supporter.

Hege var en av stjernene i den nye og moderne utgaven av Slusk og jeg måtte derfor dra å se på!


28. april, dagen før den store dagen, våknet jeg til kattunger og tok selvfølgelig fri for å være jordmor. Fire små nurk kom ut og er knallsøte. Her var de bare noen timer gamle.

Litt eldre.

De liker seg godt i kurven...

Men har kjempe lyst til å gå på oppdagelsesferd. Her er Colombus!


Etter snart 13 år på skolen begynner jeg å bli litt lei og hva slags måte passer bedre enn å ta på seg de røde klærne og feire.
Russenavnet ble Russland.

Som den skjørteguri som jeg er hadde jeg alvorlige problemer med å tenke på å gå i russebukse i 17 dager. Derfor ble problemet løst ved å lage et russeskjørt. Selvfølgelig med strykemerker og tegnsetting av diverse tvilsom russ! Perfekt.

Og som russ bør man kanskje ha et fremkomstmiddel, og vårt var virkelig ikke udugelig. Med bil lånt, og litt sponsing fra her og der fikk vi endelig vår rullende Finanskrise.
(Dessverre litt utydelig bilde, men dere skjønner tegninga!)



Allerede tre og et halvt minutt på sju på 17.mai €morgenen skjønte vi at dagen skulle bli knallfin. Og med nesten 20 grader ble 17. mai en vellykket dag.

Nå derimot er det eksamensstress, pugging, skriving, tenking, og selvfølgelig vond hals og tett nese. Lykke til, du!

4 kommentarer:

  1. Stine Elisabeth25. mai 2009 kl. 15:22

    Helt sant, hadde verdens beste vær på 17. Mai! Savner det.

    SvarSlett
  2. Mhm, jeg og! Jeg vil bli bruuun! Eller i allefall få litt farge!

    SvarSlett