søndag 22. februar 2009

Freaaak!

OMG. Først må jeg, så sikker alle andre,Alexander Rybak; Gratulerer med gårdagen, og go bedring. For en kveld det var i går. 700 000 stemmer? Det er jo helt vilt. Det er kanonbra, og nå fikk jeg virkelig lyst til å dra til Russland og Moskva for å se på, men med finalebilletter til 750 EURO så tror jeg ikke jeg har råd. Æsj. Jeg drar heller neste gang!


Uansett. De aller fleste har enten sett Twilight, både lest og sett filmen. Vel, siden Hege skrøt så sinnsykt og var helt oppslukt i boka, så måtte jeg gi den en sjanse. Jeg lånte den sikkert for to uker siden, men har virkelig ikke fått meg til å begynne å lese den, før torsdag. Jeg prøvde og ett kapittel gikk. Jeg fortsatte svakt på fredag og lørdag, men begynte ikke ordentlig på boka før i dag. Jeg begynte å lese mens kvinnene gikk sin distanse, og fortsatte, og fra klokka tolv til litt over fire satt jeg kun og leste boka. Jeg klarte ikke legge den i fra meg. Og når jeg var ferdig var jeg skjelven. For første gang i mitt liv har en bok faktisk gjort sånn med meg. Jeg ble fascinert.

Uansett, filmen gikk på kino og jeg lot jo ikke muligheten gå fra meg. Filmen var bra. Bedre enn bra. Den var rågod. Selv om de hadde tatt bort mye fra boka og hoppet litt fort, så gjorde filmen sitt. Jeg er forresten skjelven ennå, kroppen sitrer, det bruser, åh. Den var fin - Edward var fin.
Anbefales!

3 kommentarer:

  1. E dør av han Edward. Han e tell å et opp i livet!

    SvarSlett
  2. Jess Sir. Han e nok det. Gahm. Han e nydelig!

    SvarSlett