mandag 9. februar 2009

For jeg er en ekte NU-ramp.


E har sannelig blidd utfordra av ANE! i følgende:

- Gå til Mine Bilder/mapper
- Velg den 6. mappen
- Finn det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen


Jeg var jo forholdsvis aktiv i Natur og Ungdom tidligere, og har dermed vært med på både sommerleir, aktivistkurs, landsmøter og seminarer og blitt kjent med en hel haug med nydelige folk. På min første sommerleir med NU var vi forskjellige grupper som fikk en oppgave om å lage en sang til gruppa. En av de gruppene laget denne sangen og jeg måtte derfor ta bilde av den for å huske den til senere. Sangen er the shit. I allefall høyst morsom og fengende, og såvidt jeg vet blir den brukt ennå. Jeg tror igrunn greia med dette bildet er at det fine sangheftet som blir brukt på landsmøtet hadde blitt oppdatert, og sangen hadde derfor sneket seg inn.

Jeg kaster ballen videre til:
Hege
Helene
Marte Amanda
Kristine Birgitte
Natalie

Usakligheter...

5 kommentarer:

  1. Herlig! :D Gi meg til i kveld når jeg får min egen datamaskin tilbake, så er jeg ON IT :D

    Jeg elsker å bli utfordret =)

    SvarSlett
  2. Jaja, men jeg trodde du så det selv så! :p

    SvarSlett