lørdag 4. juli 2009

Ulsteinvik e plassen å vær! (hopp opp å ner, hopp opp å ner!)



Akkurat på denne plassen er jeg nå. Nærmere bestemt på SUFH i Ulsteinvik på BOLK. For de som ikke kan forkortelsene så er det snakk om Sunnmøre Folkehøgskole, på Bibel og lederkurs!
Været er faaaaaaantastisk, livet er fantastisk, folket er fantastisk, ALT er fantastisk! Tett program, mye som skjer, aktiviteter osv. Jeg trives. Og for de som lurer så har jeg det bra, men gleder meg veldig, veldig, veldig til å komme hjem igjen! Jeg kommer sikkert tilbake med mer info!

3 kommentarer:

  1. Når KOMMER du hjem egentlig? Æ vil treff dæ når æ ska heim på feri :D Men æ kommer bære heim en snartur, så du MÅ vær heime da :D

    SvarSlett
  2. Æ kommer heim på morran den 17.. men sjangsan e dessverre stor før at æ fær igjen ganske snart på feri sammen med mine foresatte! men vi ska nok få det te!:D

    SvarSlett
  3. Æ e heime ca 16 - 20 så deeeet må bære gå :D

    SvarSlett