søndag 26. april 2009

Å vi eldes ikke, hvis ikke vi vil!

HERLIG!



FOR ei herlig helg. Evt. for en herlig fredagskveld. Kjerringråkk 09 gikk av stabelen og ble avholdt på Gimle i Bodø. Kjapp oppsummert kan vi si at Marie Tindstad spilte fint med sin sterke og sånn ca. spesielle stemme, Gouranga fulgte opp med å spille vakker pop-blanding, med søt vokal, fin spilling, heftig perkusjon, og herlig bruk av ballonger og såpebobler. Lisa Brandvold - tja, ok.

Men såååå. SÅ kom Siri Nilsen. For et herlig menneske. Ved hjelp av loop, ukulele og et instrument jeg ikke kan navnet på holdt hun konsert og spilte rundt åtte låter hvis jeg ikke husker helt feil. Til tross for at hun måtte stoppe en gang etter første vers fordi hun hadde glemt å legge på noe på loop'en, så klarte hun å dra seg selv inn, holde en fantastisk konsert, holde styr på alt som hun legger på loop'en, og ja. Nei, jeg er så glad for at jeg dro. Det var FANTASTISK. Og selvfølgelig streiket kameraet mitt midt i en sang. Så, note-to-meself: lad batteri!

Det siste jeg rakk å få med meg var Razika, et jenteband fra Bergen, og du og du. Sjekk dem ut på Myspace!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar